AUTÓ ELEKTROS ELEKTROMOS KERÉKPÁROK HASZNÁLT AUTÓK MOTOROK AUTÓ, ELEKTROMOS, TESZLA ROODSTER, AUTÓS, AUTÓ MOTOR,ELEKTROMOS AUTÓ,ELEKTROMOS KERÉKPÁR,HASZNÁLT MOTOROK,HASNÁLTAUTÓ KERESKEDÉS,CIRCUIT DAGLE,HIREK AUTÓKATALOGUS,AUTÓS TESZTEK,KÖZLEKEDÉS NULLA EMISSZIÓVAL,MIÉRT ÉRDEMES ELEKTROMOSRA VÁLTANI.-FORD,bicigli,autó,használtautó,elektromos kerékpár,LÉGITAXI,AUTÓ,ELADÓ,JEANNEAU,bicigli,autó,használtautó,elektromos kerékpár,LÉGITAXI,AUTÓ,ELADÓ,JEANNEAU, Használtautóolcson - Magyarország, Autók - Magyarország, Jármű... AUTÓ ELEKTROS ELEKTROMOS KERÉKPÁROK HASZNÁLT AUTÓK MOTOROK: Elektromos autó magyar fejlesztőktől.

2011. május 1., vasárnap

Elektromos autó magyar fejlesztőktől.


Napkollektor, szélturbina, hőszivattyú, kazán, pellet, brikett, ...
Vásárolna? Szeretné tudni, mi mennyibe kerül? 
Küldjön be ajánlatkérést a cégeknek mindössze 5 perc alatt!
Az ajánlatkéréshez kattintson ide >>>    Ha Ön gyártó/forgalmazó, kattintson ide >>>
 Magazin 
 Piactér 
 Webáruház 
  Címlap   Hírlevél   Eseménynaptár   Lexikon   Számítások   Hozzászólások   Partnereink
Rovatok:
Megújuló energiaforrások
Napenergia
Napelem
Napkollektor
Szélenergia
Biomassza
Hőszivattyú
Geotermikus energia
Vízenergia
Környezetbarát technológiák
Energiatudatos építészet
Energiatakarékosság
Energiapolitika
Klímaváltozás
Pályázatok
Oktatás
Jogszabályok
Egyéb
Legnépszerűbb cikkek
Támogatóink:


A Zöldtech magazin támogatója

Napenergia rovattámogatója

Hőszivattyú rovattámogatója

A Zöldtech magazin támogatója
Partnereink >>>
Tudta-e, hogy ... ?
... Magyarország területére egy év alatt 400-szor több napenergia érkezik, mint az ország teljes éves energiafelhasználása.
Figyelmébe ajánljuk
Hugh Piggott:
A szélturbina készítés kézikönyve
Téma: szélturbina építése házilag
Környezetbarát technológiák

Elektromos autó magyar fejlesztőktől
zoldauto.info * 2010.06.25
12 hozzászólás
Magyarország
Mindenki a nagy külföldi autógyártóktól várja az áttörést az elektromos autók terén, pedig a magyar megoldás már másfél éve az orrunk előtt van. Már csak észre kellene vennünk és hinni benne. Ebben pedig, ahogy a többi nyugati országban is, a kormánynak kellene példát mutatnia és megfelelő motivációt biztosítania.

»A TZ-ELMA Zrt. gondozásában tulajdonképpen olyan megoldás született, amely a legtöbb magyar autóhasználó igényeit kielégíti. Egy felmérés szerint az emberek 96%-a nem vezet egy nap 100 km-nél többet. Ráadásul a magyar útviszonyok között az ELMA 130 km/órás végsebessége több mint elegendő. Ezek alapján az elektromos autó két hátrányos tulajdonsága – a rövidebb hatótáv és az alacsonyabb végsebesség – rögtön nem jelent problémát ebben az esetben. A környezet minőségének javulásában viszont hatalmas előnyöket hozna, ha kellő számmal alakíttatnánk át elektromos meghajtásúvá az autónkat. Az ország nagyvárosainak levegőminősége katasztrofális állapotban van a közlekedés levegőszennyezése miatt. Ezzel a megoldással töredékére csökkenthetnénk a jövő generációk légúti megbetegedéseinek számát és nem utolsó sorban élhetőbbé tehetnénk a városokat.«
Teljes cikk >>>


Navigáció:
Mit szól hozzá?
Hozzászólása itt, a cikk alatt fog megjelenni. Kérjük, ne használjon közízlést sértő kifejezéseket. Nem megengedett a reklámcélú hozzászólás, valamint egy hozzászólás bemásolása egyszerre több cikkhez.

Név:

A hozzászólás szövege:
Hozzászólások:
(A hozzászólások tartalmáért a Zöldtech magazin szerkesztősége nem vállal felelősséget.)
Hozzászólások listázása időben növekvő sorrendben.

Krisztián,Budapest,Jászberény
2010.12.29, 17:18
Csak tudnám hogy miért kell előbb az egész természetet elpusztítani hogy végre a 30-as években már működő technológia előtérbe kerülhessen,ezzel együtt szerintem rohadtul nem éri meg a robbanó motor használata csak persze mindenkinek fontosabb a zsebe.Szánalmas hogy amikor adott a lehetőség és megfizethető akkor még mindig ezen gondolkodunk.Egyértelmű hogy váltani kell minél előbb!!Hajrá elektromos autó fejlesztők.Hua!!
Zöld Áron
2010.06.29, 22:59
A helyzet nem egyszerű, mert ma fontos szerepet kap a szállítás. Sok minden messziről jön, kevés helyi terméket vesznek az emberek, az ár a legfontosabb szempont, nem az, hogy közeli termelőtől jöjjön az áru. Német joghurt, brazil fogkrém, cseh csoki és keksz, mind nagy utat tett meg, amíg a polcra kerülnek. Hosszabb távon ezen is változtatni kell és a vásárlóknak kell figyelni a termék származási helyét.
Vannak olyan tanulmányok, amiben a húsevés is oka a globális felmelegedésnek. Az erdőirtás helyette szarvasmarha legelő, nincs fa, ami oxigént termeljen és a tehén is sok metán gázt termel. Túl sok minden függ össze egymással, nincs teljesen biztos megoldás a kérdésre.
hargi
2010.06.29, 13:07
És én miért fogadjam el a te igazadat,amikor semmi konkrétummal nem támasztottad alá? Ja, te ezt hiszed?
Én írtam konkrét esetet, konkrét számokkal...
Névtelen olvasó
2010.06.29, 12:12
hargi, nyilvánvalóan nem igaz? Miért, mert Te mondod? Ja, hogy nem hiszed? Nos, hittel nem tudok és nem is akarok vitatkozni, az a templomba való, ide meg a tények.
A füstokádást nem kell semmire sem kiterjeszteni, nem a kiterjesztéstől füstöl valami, hanem a fizikai törvények miatt. Ha viszont valaki a hite helyett inkább veszi a fáradtságot és kiszámolja, hogy mi szennyez jobban, akkor igen sok esetben a hitével teljesen ellentétes eredmény jöhet ki. Persze a hit az sokszor vak, úgyhogy ilyen esetekben a tények nem érdekesek a hívőknek.
Gazdaságilag is valóban megéri csak meg kell tanulni értelmesen számolni. Amíg ez nem megy - márpedig az átlagember erre képtelen -, addig marad az ön és közpusztító úton való haladás mint eddig, abban a tévhitben hogy így éri meg.
hargi
2010.06.29, 09:54
Kedves Névtelen! Azt mondtad, hogy anyagilag is megéri, ami nyilvánvalóan nem igaz, akkor sem, ha az amortizációt is beleszámolom, mert nem hinném, hogy egy útra 12000 Ft-ra jön ki (arról nem beszélve, hogy ez kedvezményes jegyárakkal jött ki, teljesárú jegy esetén már 20000 Ft körül lenne a különbség). A füstokádást meg jobb, ha a dieselmozdonyokra vagy a szenes/lignites erőművekre is kiterjeszted, továbbá a környezetszennyezésbe beleszámolod a MÁV tevékenységéhez kapcsolódó környezetkárosítást, környezetszennyezést is. (ezen kívül a MÁV fenntartására a költségvetésből fordított százmilliárdok rád/rám eső részét is)

Nagyon szépek az elképzelések, de amíg a való világban nem állják meg a helyüket, addig nem életképesek. Az emberek gondolkodását, viselkedését pedig nehéz megváltoztatni, mint ahogy azt te is beismerted...Amint gazdaságilag is valóban meg fogja érni, az emberek is váltani fognak
Névtelen olvasó
2010.06.28, 19:38
hargi, az hogy lerobbant az öreg füstokádó taligájuk az nem volt kényelmetlen?
A lerobbant autójukat ingyen kapták? Ha nem, akkor miért csak az üzemanyagköltséget számolod el az úthoz? Azért, hogy teljesen értelmetlen legyen az összehasonlítás? Mert különben az egyéb fenntartási/karbantartási költségeket és az értékcsökkenést is arányosan hozzá kellene adni az autós utazáshoz. Így viszont már nem biztos, hogy 2x is megjárják azt az utat autóval, sőt, valószínűleg 1x sem.
Kényelmetlenül és sokáig utaztak? Lehet, de ez nem a kényelemről szól, hanem a környezetvédelemről és a stratégiai gondolkodásról. Ha a rokonaid magyarok, akkor nagy valószínűséggel legközelebb ugyanúgy a súlyosan környezetszennyező autóval vágnak neki az útnak, drágábban mintha más módon mennének és megint 2 lábbal fogják tipor-ni a jelenlegi és a következő nemzedékek környezetét.
hargi
2010.06.28, 08:54
Kedves Névtelen!

A hétvégén rokonok jártak nálunk. Mivel lerobbant az autójuk, vonattal jöttek. Kényelmetlenül, sokáig utaztak, a vonatjegy árából kétszer megjárták volna az utat autóval (annak ellenére, hogy hárman 50 %-os, egyikük 33%-os kedvezménnyel utazott).
Szerinted legközelebb hogyan utaznak majd, és vennének-e elektromos autót?
:)))
2010.06.27, 22:28
Nagyon szurkolok nekik, illetve a többi hasonló, hazai feljesztő vállakozásnak!!:))
Földönjáró
2010.06.27, 17:59
Régóta szurkolok az ELMNA-nak. Illik megemlíteni hogy a sajtóhírek szerint ő sincs egyedül hazánkban!
A Solo-Duo fantázianevű hazai tervezésü elektromos autó állítólag már gyártási előkészítési fázisban van a nyugat-dunántúlon (nem hazai hanem osztrák banki segítséggel).
Névtelen olvasó
2010.06.27, 14:44
Zöld Áron, csak annyira van bajban, mint a jelenlegi hagyományos meghajtású autós, aki a tengeren túlra akarna utazni. Azaz semennyire sincs bajban, a hatótávolságon túlra lehet menni busszal, vonattal, repülővel vagy lehet bérelni pl. egy hibrid autót. Hacsaknem minden nap akar valaki ilyen kirándulásra menni mind anyagilag mind a környezet terhelése szempontjából jobban jár, mintha az öreg füstölős autójával menne mindenhova.
Zöld Áron
2010.06.25, 17:50
Nekem is tetszik az ötlet, csak ha az ember el akar menni kirándulni az ország másik végére, akkor már bajban van. Igaz lehet nem túl sűrűn fordul ez elő, de ha erre van igény, akkor a "kiterjesztett hatótávú elektromos autó" - azaz Range Extender - a nyerő.
Egy hír a nem túl távoli múltból:
http://zoldtech.hu/cikkek/20100517-hibrid-Suzuki
Én
2010.06.25, 14:55
Itt egy magyar cég akik már évek óta építenek ilyen autókat és alkatrészeket is forgalmaznak barkácsolni szerető környezetvédőknek:http://www.evpermanent.com/hu/mainhu.php
Zöldtech hírlevél
Hirdetések
Napelemes rendszerek áramtermelésre
Szuper AKCIÓS napelem rendszerek! Részletekért kattintson:
www.ecoenergy.hu
Középkori szélmalmok
A Nap - a legtöbb földi energia forrása
Napelem és napkollektor
Szalmabála mint biomassza
Modern szélerőművek
Napenergiát hasznosító ház
Vizet szivattyúzó szélerőgép (AER-21, Nyír-Öko-Watt Kft.)
Fa mint biomassza

Impresszum  |  Ismertető  |  Hirdetési árak
Kérdés? Megjegyzés? Írjon: szerkeszto@zoldtech.hu vagy hívjon: 70/634-0265

Nincsenek megjegyzések: